Instagram

Ids ju aldrig skriva här så följ mig istället på instagram där jag heter Nauticstar

Kommentarer
Postat av: Catti

Om jag kunde så skulle jag följa dig ;)

Svar: Jag fattar inte vad de är för fel, haha! Ska prova maila om de finns nån support
Erica Karlsson

2012-09-11 @ 09:32:00
URL: http://www.catti.se
Postat av: Jessi Fox

men vafan alla bara dissar bloggandet för instagram numer? dåligt.

Svar: Haha, ja men jag är fan sämst på att blogga ändå
Erica Karlsson

2012-10-20 @ 17:55:29
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se
Postat av: Hanna

Sv: En kollega/polare till Björn om jag minns rätt. Tror inte han brukar bete sig så för då hade han nog inte blivit bjuden. Men han var verkligen heeeelt borta så han visste nog inte ens vad han gjorde. Läskigt, men som du vet har jag ju själv haft blackouts där jag inte vetat vad jag gjort och gjort saker jag aldrig skulle göra vid medvetandet. Kan ju ha hänt honom? För han var verkligen helt tom i ögonen men ändå kunde han ju gå och prata så man tar ju förgivet att han är medveten om vad han gör, men det kan jag intyga att så behöver det inte alltid vara. Jävligt bra att sakerna kom till rätta iaf och att Erik hjälpte Helena och att han sedan blev utkastad. Tror varken nån på festen eller han själv ville att det där skulle fortsätta.

2012-11-08 @ 14:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0