Rockblog

Hade jävligt tråkigt på jobbet så jag skickade ett sms till 118800 och frågade vem nauticstar.blogg.se är?

Fick det här som svar;


Det är en blogg som genast smäller upp leopardmönster i fejset på mig, och jag får plötsligt lära mig lite mer om rockbruden Erica, 23 bast från högt norr upp i Sverige. Hon är fantastiskt cool, och om hon någonsin far till Norge så besöker hon genast Rock Inn, Oslos schysstaste rockklubb. Just nu är hon mest less på Telias Företagskundtjänst... Mvh 118800



Kul att de tipsade om en rockklubb i Oslo!:) Inte för att jag har några planer just nu om att åka dit men de kan ju komma:D


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tror den heter Riot.

2012-03-15 @ 16:43:11
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0