Jacket

Fan vad jag vill ha en ny jacka.
Min vinterjacka är för varm och sommarjackan för kall.


Känns så onödigt att köpa en jacka som man bara behöver en månad typ men fan, jag vill inte gå omkring i min skaljacka och se ut som att jag ska fara och åka skidor varje jävla dag.

Hittade en på Gina Tricot men den fanns naturligtvis inte i butiken. jävla f-tta.




Har flera gånger tänkt köpa en skinnjacka men eftersom jag har onormalt stora boobs så är de ju helt jävla omöjligt. Antingen köper jag en som sitter bra upp till brösten och sen inte går att stänga, eller så köper jag en jag kan dra igen men ser ut som ett cirkustält runt midjan.



L E S S. NU


Kommentarer
Postat av: ENITA

vi kvinnor och våra problem :P Men beställ hem från sidan , tar ju typ 3dagar att få hem oftast ;)

2012-04-02 @ 08:03:26
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0