Healing process

Har kört armen idag, linjer och skugga klart men nu måste de läka i 2 veckor och sen blir de färg.
Längtar så jävla mkt till den blir klar!!:D

Bild för ni inte se fören den är klar mohahaha.

Matte sa att de har kmr bli de två värsta veckorna i hans liv för jag kmr gnälla varje dag hahahaha!
Vänta bara till den dagen jag är på smällen, då blir de gnäll i 9 mån höhöhö.


Har as-ont i magen idag, är så förbannat less på detta.

Var till läkaren förra veckan och tog prover på laktos, gluten och lite annat men har inte fått svar än:/
De sa att de skulle ta några dagar men inte fan har de kommit något brev eller att nån har ringt mig än.





Dem lilla ängeln på min rygg.





Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Det nya kroppskonstverket låter ju grymt läckert. Ser fram emot att få se bilder. Tycker det är väldigt olika hur ont det gör vissa ställen är ju så man vill avlida och andra känns det egentligen inget speciellt. Överarmen tyckte jag var lättast, vid armhålan, armvecket & armbågen var förjävligt. Men man står ju ut. Smärtan är övergående. 30 timmar tog min arm, uppdelat på 6 heldags-sittningar.

2012-03-07 @ 10:07:19
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0