Extensions

En sak jag har funderat på länge är att folk tycker ofta det är äckligt med nån annans hårstrån typ på stolar, kläder mm.
Men typ 50% av alla som har långt hår har löshår som inte är deras eget hår och de har de inget problem med?



Jag har använt löshår typ 2 gånger, ett sånt där träns med clips, tyckte de var asjobbigt och varje gång jag hade de slutade de med att jag rev av mig det ute på krogen och la det i väskan hahaha!


Tänkte på det senast förra helgen då min farmor kommenterade att jag hade fått så långt hår.

Farmor: Vad långt hår du har fått, är det ditt eget?
Jag: Haha, ja det är mitt eget
Farmor: Ja men de finns ju sånt där som man sätter in
Jag: Det är mitt eget

Några timmar senare när vi skulle åka hem:

Farmor: Men är de säkert att det är ditt eget hår?







Kommentarer
Postat av: Lotta

Ah buggigt fortfarande med mobappen. Går itne att kommentera dom ännu:(



Sno på bara! Alla verkar ha den bilden nu ändå:D



Schyssta lyktor. Påminner om kostabodas fina!

2012-02-15 @ 21:04:04
URL: http://dollyjane.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men sweet. Nått positivt i misären:)

2012-02-21 @ 05:59:21
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0