B.I.T.C.H

Roligaste idag:
Jag och matte ska handla på Ica med självscanningsgrejen. Jag drar mitt kort i ena kortdragaren och ser att en kvinna bredvid precis dragit sitt.

Precis när jag dragit mitt kort tar hon en scanner och jag försökte se var de lyste för att ta min. De lyste ingenstans och på skärmen stod det ta scanner 072.

Jag tittar på plats 072 och det är ingen scanner där, bitchen bredvid mig snodde alltså min scanner!
Hon verkade inte rycka de va konstigt att de stod Hej Erica på den?!

Hon hade iaf försvunnit och jag såg inte hur hon såg ut heller. Hahaha.

Gick till personalen som inte kunde göra annat än att vänta på att hon skulle komma och försöka betala för de skulle inte funka när hon inte hade mitt icakort.

Jävla tjuv hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0