WTF?!

Wtf, människan jobbar som personlig tränare men äter ju fan ingenting??!!


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

Vafan kom det inte ut ett nytt nummer nyss?? Läste de där också.. Känns som om dom har missat en bit. Lite dubbelmoral att lära ut "5 mål om dagen med tyngd på frukost" om man knappt äter nån själv? Förmodligen trycker han i sig massa proteinshakes under förmiddagen. Ingen människa kan kliva upp så tidigt, träna och klara sig fram till 15.30 på lite citronvatten. JÄVLA RETARD!



beställde sjukt mycke grejer! kommer upp en bild sen när jag fått hem paketet :D

2012-04-23 @ 15:42:34
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Maria

Om du läser längst ner så står det om periodisk fasta. Är inte helt insatt (tycker inte det verkar som något vettigt så) men det går väl ungefär ut på att äta 1-2 större mål per dag och fasta resten av tiden. Vet folk som lyckats väldigt bra och trivs med det, skulle dock aldrig funka för mig som blir ett monster utan mat =) Det står ju inte hur mycket han äter till middag tex, så jag gissar att det är större portioner. Som sagt, inget jag skulle rekommendera och troligen inget som passar medelsvensson!

2012-04-25 @ 12:11:33
URL: http://mariapaavola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0