Nomero uno

Fick ju en jävligt kul start på 100-dagarsutmaningen.
Jag har IBS som är en tarmsjukdom och jag kan inte äta massa saker, tex är jag känslig mot laktos och gluten.
Igår råkade jag få i mig en sås gjord av vanlig grädde och det ledde till att jag hade asont i gårkväll men trodde de skulle gå över idag.

På morgonen hade jag jätteont och kändes som att jag skulle spy men de vände iaf mitt på dagen och blev bättre men efter middagen bröt helvetet ut. Tror iofs inte att de var för att jag hade ätit laktos igår, ibland blir det bara kaos utan att jag har ätit nåt konstigt.

Har legat i fosterställning eller varit på toa hela kvällen. Underbart.


Vill ha dom här armbanden som jag hittade på jessi fox's blogg! (fattar inte om man kan länka när jag bloggar från mobilen, så sorry).
Så jävla snygga, funderar på att beställa eller försöka göra egna när jag får lön:)


Kommentarer
Postat av: enita

jobbigt det där med laktos/gluten..syrran har det o man blir nästan lite trött på det själv när vi ska laga mat tillsammans o sånt, men bara o kämpa o kolla vad som finns i allt :)



skitsnygga armband!

2012-04-12 @ 09:16:56
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0