Gratis är gott

Fick precis ett samtal från en tjej på Actic där jag tränar.
Hon sa att min avtalstid på gymkortet gått ut i november men hon såg att jag fortfarande tränade och frågade om jag ville teckna om det.


Jag frågade om det blir billigare om jag tecknar om det och de skulle bli 20 kr dyrare.
Då ville jag ju inte förlänga men då sa hon att jag måste det för att ha kvar gymkortet och att jag hade tränat gratis från november! Hahahaha!

Jag har det på autogiro så jag har inte märkt att de har slutat dra pengar.
Men va fan, allt sånt här brukar ju vara löpande efter bindningstidens slut och om de inte är de så borde de ju sägas till när jag skannar mitt kort varje gång jag är på gymmet.
Inte ens ett brev har kommit om att de går ut.

Men men, har ju tränat gratis flera månader så de var ju asbra :D




Hade lätt kunna äga ett sånt linne.
www.mmsport.se


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

hahahah vafan! konstigt att ditt kort inte blir spärrat efter ett tag?

2012-04-21 @ 21:25:08
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0