100-dagarsutmaningen!

Jag och Jenny har bestämt oss att köra en I used to be fat som går på MTV.
Man kör diet och träning stenhårt i 100 dagar framöver.

Jenny har iofs inte ett gram fett till övers men hon ska köra I used to be skinny och försöka gå upp fast i muskler, inte fett.

Blir intressant.


Träningen blir inga problem, jag tränar redan  5-6 gånger i veckan och maten har jag inga större problem att äta nyttigt, äter inte snabbmat många gånger i månaden, men vara helt utan godis och socker överhuvudtaget i 100 dagar kommer bli ett helvete.
Iaf i början.

Men det ska gå det med.


Är så less på att känna mig fet hela tiden och Matte är nog less  på att höra de också.
Har nyss gjort ett ämensomsättningstest som visade att jag inte har speciellt bra ämnesomsättning.
Normalt är mellan 12-22 och jag hade 12.8 eller nåt sånt, just under 13 iaf.
Det är ju inte så jävla superkul, speciellt inte när man har ett jobb där man sitter stilla i 8 timmar per dag.



Men käkar man ingenting dåligt och gör ett bra kostschema så borde de väl gå iaf. Hoppas jag.
Hade varit sjukt kul att kunna gå omkring i bikini i sommar utan att skämmas.
Och om jag går ner i vikt ska jag även kolla med landstinget om att få en betald bröstförminskning.





Kommentarer
Postat av: enita

lycka till tjejen!

du borde slänga upp såndär kul inlägg som vi alla tjejer gillar du..vet...nyttiga rätter o stuff...nångång i bland höhö :P

2012-04-10 @ 14:41:18
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0