Dirty Woman

Igår bokade jag biljetter till Pain och Raubtier som ska spela här 20 september.
Ska gå och hämta ut biljetterna idag på min lunch.

Har inte lyssnat på Pain sådär jättemkt men de jag har hört har varit väldigt bra, tex Dirty Woman.
Raubiter är duktiga musiker och har ett väldigt genuint sound (även om alla jämnför dem med Rammstein) men de är inte direkt nåt jag lyssnar på.
Men Matte såg dem live förra sommaren och de hade varit jävligt bra då.

Träffade även dem, Sabaton och Steelwing på en efterfest i Piteå förra året.
Hulkoff är sjukt jävla rolig haha, man skrattar bara han pratar typ:D

 


Kommentarer
Postat av: josefine

Faan va nice :D

2011-09-03 @ 16:08:27
URL: http://fins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0