Don't feed the models

Har varit på en "modell för en dag" grej idag.
Blev sminkad och fotad.

Sminket var ganska så b:igt. Billiga skitmärken p sminket och hon använde inte borstar utan hon tog sånna där skummgummigrejer som följer med när man köper typ isadoraskugor.
Jättefräscht att kladda på runt mmina ögon med sånna som är användna tidigare på andra.
Dessutom blev hela sotningen ojämn och mina ögonbryn var typ 1 mm tjocka.

Men jag hade med eget smink hahaha.
Så jag fixade det så bra det gick.

Korten kostade asmkt att köpa så jag köpte inget men som den sneaky bastard I am så tog jag ett kort med mobilen på skärmen där mina kort visades så jag har ett kort iaf mohahaha!

Men de var kul iaf:D


Kommentarer
Postat av: Joss

Sv; hoppas du vann dom då :)

2011-10-17 @ 10:12:25
URL: http://starstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0