White Wedding

Hittade coolaste brudklänningen för någon dag sen.



Jag hade inte velat ha nån vanlig vit tråkig klänning (sorry mormor och farmor).
Fast jag gillade inte att överdelen var helt vit och att det sen blev svart direkt kjolen började. Tänkte mer tonat så det inte blir så stark kontrast.

Så om 6 år när jag snart är 30 kanske jag har på mig denna haha. Tänker inte gifta mig än på flera år:D



Dessutom ska jag och Matte ha Ozzy eller Lemmy Kilmister som präst så vi kan ju behöva fundera ut nåt att locka hit nån av dom med höhö


Kommentarer
Postat av: Ester

Skulle inte heller vilja ha en vit klänning :) den där var ju supersnygg.

2011-07-01 @ 10:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0