Good girls don´t have skull tattoos

Designad av mig;) Sitter på ryggen.

1 juli 2010 av Jeremias Apolinario, Jeriz Tattoo

Aldrig varit mer nöjd i mitt liv:D

 

 

 

Ambigram Sinner/Saint

Från ena hållet ser man att det står saint, vänder man upp och ner står det sinner.

Lite kladdig och flagning på bilden då den är tagen dagen efter.

18 juni 2011 av Kristina From Jonsson

 

 

Nautisk stjärna

"The nautical star is a symbol for finding ones way home or more

symbolically even finding ones path in life"

Ser lite konstig ut på bilden för jag vrider armen mot kameran

och bilden är tagen dagen efter den gjordes.

18 juni 2011 av Kristina From Jonsson

 

 

 

I WANT MORE!!!;D

 

 

 


Kommentarer
Postat av: hanna

psst, tryckfelsnisse har varit framme! han har skrivit att det står "sinner" från båda hållen.

2011-06-30 @ 00:45:51
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Oh jag gillar ambigrammet ;D



Haha jo jag har hört ett antal gånger att jag liknar henne :)

2011-06-30 @ 13:01:39
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0