Namnfest

I söndags var det namnfest för lilla Selma Annika Markstedt.
Istället för dop hade de namnfest, mkt smart tycker jag eftersom dop är kristet jävla svammel och religion är det sjukaste som finns enligt mig.

Trevligt var de iaf:)

 

Lisa och Kim och huvudrollsinnehavaren Selma

 

Matte och hans lilla systerdotter.

Sötunge;)

 

Brudmagneten Max var också där.

Fotot är dock inte drån i söndags, det är från Max namnfest för typ 1 månad sen:)

 

 

Sen var de en jävla broms som bet mig.

Genom skjortan jag hade på mig!!

 

Har sett ut som en pestsmittad ett tag nu med ett gigantiskt rött märke på armen.

Synd att jag inte ens han döda den jäveln.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0