Motörhead

Ja bloggen är fucking död.

Har inte idats skriva nåt, men ska försöka bättra mig höhö.


Igår spelade Motörhead här i storstaden Luleå.
Jorn var förband. De spelade typ 5 sek kändes de som. Trist, jag gillar dem.
Jörn Lande har en helt otrolig röst!


Sen klev Motörhead på ett typ 30 min riggning och SATAN vilket drag!
Blir ju dock lite less på folk som är så packade så de inte kan stå upp och bara ska klänga på andra.
Varför vill man vara så full så man inte kommer ihåg spelningen? Har aldrig fattat grejen med det.


Gissa om jag blev glad när de spelade min favorit Whorehouse Blues:D

Lemmy var frän som vanligt och beordrade alla på läktarna att stå upp och skrika haha.
Fast han själlv stod jävligt still hehe.





Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

hahahah hörde att biljetterna i sthlm tog slut på bara några minuter när jorn hade släppts som förband. synd att man inte hann roffa åt sig några!

2011-12-16 @ 12:19:12
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack så mycket! Jo jag gillar det rosa, men det är typ urtvättat redan :( Håller inte så bra. Ska nog göra lila rätt snart så jag slipper se ut som spya!



Shit vad trist att jag missade motörhead. Verkade vara bra drag. Får ta igen rockandet på sabbath ist. Där har vi en sångare som lär stå stilla ;)

2011-12-19 @ 05:56:55
URL: http://dollyjane.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, verkligen. Tack :D

2011-12-19 @ 20:26:16
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0