Project Runway

Är sjuk och är hemma och vill dö.
Fan vad jag är less på detta. sjuk 2 gånger på 1,5 mån.
Det är inte normalt.


Jaja, nog med gnäll.

Såg Project Runway och de skulle göra balklänningar.

När jag var på min studentbal såg jag ut såhär.



Hela kvällen var skit.
Jag kände mig skitful. Ful klänning, ful i håret, fult sminkad.
Killen som jag var tillsammans med förstörde hela kvällen.
Han halsade i sig både hans och mitt vin och pratade knappt med mig och stötte på de andra tjejerna vid bordet.
Idiot.


Vi åkte hem tidigt och jag grinade hela vägen hem.


Om jag hade gått på bal nu hade jag haft på mig något sånt här:



Klänningen är också från Project Runway, designer Jeffrey Sebelia.

Och mitt hår hade inte varit i nån kärringfrisyr, hade haft något i den här stilen:



Fast rödare ;D


Och jag hade haft världens bästa kille att gå med:



Min rockstar, min soulmate och min absolut bästa vän



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0