Förkyld som vanligt

Är så otroligt less.
Är fan alltid sjuk!

Jag tror inte jag har något immunförsvar och de kan jag garantera beror på min mage som är typ ofungerande:/

Mattes morsa rekomenderade en tjej som jobbade med naturläkemedel/ alternativ medicin.
Ska höra av mig till henne för vårdcentralen gör ju inte ett skit.
De säger att jag har uvi men det har jag alltid men vårdcentralen gör inget åt de heller.
Jag får en dos när de är som värst och man har så ont så mn vill dö och sen är de bra ett tag och sen kommer de tillbaka.
Ska iaf lämna ett urinprov på ons som de skulle skicka på odling.


Helgen har varit otroligt skön fast jag jobbade lördag.
Har varit ute med båten och även en sväng till älvsbyn igårkväll:)

Mer om det sen när jag är hemma och kan lägga in lite bilder


Kommentarer
Postat av: Daniela

tack för tipset!

2011-08-22 @ 13:19:45
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack så mycket :)



Åh, vart är det du tror att du såg mig då? :)

2011-08-22 @ 13:21:19
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0